










Bruksområder for en landingside
Du vil selge bedre og mer
Landingsider er kraftig undervurdert hos bedrifter. De beste av de beste bruker landingsider, men majoriteten gjør det enda ikke.
Hvis du fortsatt sender trafikk til generiske produktsider – for å ikke nevne kun til hjemmesiden din – minimerer du sannsynligheten for et salg å skje.
Du vil samle inn leads
Vi har ofte kunder som skal samle inn leads til en tjeneste, eller et webinar, en guide, et whitepaper, osv. Da lager vi personaliserte sider som er optimaliser for nøyaktig dette målet.
Hva inneholder en landingside?
Appellerende overskrift
Likt med video, er den første delen av landingsideren også, den mest avgjørende. Vi fanger inn mottakeren ved hjelp av en appellerende overskrift.
Konverterende tekst
Vi svarer innvendingene til kunden, før de rekker å stille dem. Teksten sørges for å gjøre konverterende. Det gjør vi ved å gjøre grundige analyser av målgruppen din, og med god tekstforfatting kompetanse.
Så lite som... mulig?
En landingside skal være enkel å navigere seg gjennom. Valget skal till slutt være enkelt og ensidig; å konvertere. Dette er målet med landingsiden. Ikke å fortelle så mye som mulig om deg å bedriften, men det som er nødvendig.
Fordeler med en landingside
Du tenker nok på en nettside som en oppgave du selv kan gjøre. Det er mulig, men det er også fordeler med å la noen andre ta hånd om det.
Flere konverterer
Landingsider konverterer i gjennomsnitt hver 10. person ut av 100. Dette er en konverteringsrate langt høyere enn generiske sider.
Mange muligheter
Som du ser i bruksområdene over, kan en landingside brukes til mangt, og ofte med bedre konverteringsrate enn tradisjonelle sider.
Enda undervurdert
Det er få bedrifter som utnytter landingsider. De flere kampanjer sender mottakeren til nettsiden eller produktsidene sine, og dette er ikke optimalt.
Spesialtilpasset til kampanjer
Vi pleier å kunne definere en bestselger hos kundene våre, deretter spesialtilpasse en landingside til en kampanje for dette produktet.
Vi foretrekker å få kompensasjon gjennom en fast oppsettkostnad, basert på timer brukt.
Vi anbefaler å forespørre et møte med designeren vår, Alex Andreessen. Før et møte, kartlegg gjerne dine mål og ambisjoner, hvilken tilrettelegging du ønsker og hva budsjettet ditt er.
Hva koster en landingside?
Hvorfor velge oss for landingsider?
Fra over 150 samarbeid har vi definert hva du som bedriftseier digger hos et byrå, og ikke. Vi har samlet det gode, og fjernet det dårlige.
For din vekst.
Fornøydgaranti
Hvis du ikke er fornøyd med samarbeidet inntil 14 dager fra signering får du full tilbakebetaling.
Fleksible betalingsmodeller
Vi tar enten en lav månedlig sum for eie av nettsiden, eller en engangskostnad.
Du er en del av prosessen
Vi gjør de tunge løftene, du passer på at siden stemmer overens med visjonen din.
Effektiv leveranse
Vi har faste prosesser og systemer som tillater oss å jobbe effektivt og grundig på nettsider.
Tidligere arbeid
Nettsider vi har laget
Montørtech, nettsidebygging
Oslo hudpleieklinikk, webutvikling
Titt Inn Garn, nettsidebygging
Svendsen Realfag, landingside
Kontakt
Jeg er interessert! Jeg vil:
Bli kjent med oss
Folka bak Curve.no
4 gründere med en gjennomsnittsalder på 20 år. Vi har spesialekspertise i markedsføring og vekst:
- Alex gründet designbyrået Designr.no (t.h. oppe)
- Sivert gründet det spesialiserte klinikkbyrået RIDD Media (t.v. nede)
- Henrik (t.h. nede) og Daniel (t.v oppe) har sammen bygget bedrifter og jobbet med børsnoterte selskaper i Marketin.no
Nå er vi sammen under ett og samme tak for å tilby deg de beste tjenestene. Velkommen til Curve.no.
