Internal methods and tactics

Curvekassa

Curvekassa

Our database of internal methods and tactics that are actively used in our advertising work.

Aug 30, 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

Curvekassa №15

Friday, August 30, 2024

Alex Andreessen

Aug 30, 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

Aug 26, 2024

Curvekassa №14 Gratis Analyse

Gratis annonseytelsesanalyse for å avdekke flaskehalser og gi løsninger for å forbedre resultatene.

Aug 23, 2024

Curvekassa №13 - ALT jeg vet om Google Ads (verdt over 100,000kr)

Få den komplette guiden om Google Ads, inkludert strategier, budsjettering, konkurrentinnsikt og optimaliseringstips.

Aug 19, 2024

Curvekassa №12 - Veiledning for effektive annonser på sosiale medier og markedsanalyse

Miro-brettet med alt du renger til profitabel markedsføring

Aug 16, 2024

Curvekassa №11 - Simpel annonsebudsjettkalkulator i Google Sheets

Få en kopi av Annonsebudsjettkalkulatoren for enkelt å planlegge og administrere annonseutgiftene dine.

Aug 12, 2024

Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.

En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess

Aug 9, 2024

Curvekassa №9 - Hvorfor du ikke kan stole på data fra annonseplattformene og hvordan du installerer en tredjeparts attribusjonsplattform for å oppnå et konkurransefortrinn

Dette er hvorfor du MÅ ha en tredjeparts attribusjonsplattform og hvordan du installerer en.

Aug 7, 2024

Curvekassa №8 - Rammeverk for å rette opp og fikse vanlige, men ikke alltid åpenbare feil i en annonsekonto.

8-minutters videoguide for å få annonsene dine på solid grunnlag innen 28 dager

Aug 2, 2024

Curvekassa №7 - Ta denne quizen for å finne ut av hvor optimalisert Google Ads kontoen din er for Black Week

Denne 14-spørsmåls quizzen (3-4 minutter) vil vurdere hvor godt optimalisert Google Ads-kontoen din er for Black Week.

Aug 5, 2024

Curvekassa №6 - Veiledning for å maksimere Black Week-salget

Få vår komplette Black Week-guide med tips om annonseutforming, oppsett, konverteringsoptimalisering og nødvendige verktøy, samt 5 konsepter fra atferdspsykologi for å maksimere salget ditt.

Jul 26, 2024

Curvekassa №5 - Dypdykk på hva en CSS leverandør er

Dypdykk på hva en CSS leverandør er og hvorfor du BRENNER 20% av budsjettet ditt på Shopping annonser om du ikke bruke en.

Jul 15, 2024

Curvekassa №4 - Hvordan gjøre Meta Ads mer profitable

I denne Loom videoen lærer du 2 fundamentale – men ikke åpenbare – faser av utvikling innen annonsering for mer lønnsomme annonser.

Jul 19, 2024

Curvekassa №3 - Disse innstillingene BRENNER penger i Google Ads kontoen din.

Budsjettbrennende innstilinger i en Google Ads konto.

Jul 15, 2024

Curvekassa №2 - De vanligste tabbene i en Meta Ads konto

Med denne ressursen kan du analysere annonsekontoen din og umiddelbart finne hver eneste TABBE.

Jul 12, 2024

Curvekassa №1 - Ideal campaign structure on Google Ads

Cheat sheet to diagnose if the campaign structure of your ads in Google Ads is optimal.

Aug 30, 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

Aug 26, 2024

Curvekassa №14 Gratis Analyse

Gratis annonseytelsesanalyse for å avdekke flaskehalser og gi løsninger for å forbedre resultatene.

Aug 23, 2024

Curvekassa №13 - ALT jeg vet om Google Ads (verdt over 100,000kr)

Få den komplette guiden om Google Ads, inkludert strategier, budsjettering, konkurrentinnsikt og optimaliseringstips.

Aug 19, 2024

Curvekassa №12 - Veiledning for effektive annonser på sosiale medier og markedsanalyse

Miro-brettet med alt du renger til profitabel markedsføring

Aug 16, 2024

Curvekassa №11 - Simpel annonsebudsjettkalkulator i Google Sheets

Få en kopi av Annonsebudsjettkalkulatoren for enkelt å planlegge og administrere annonseutgiftene dine.

Aug 12, 2024

Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.

En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess

Aug 9, 2024

Curvekassa №9 - Hvorfor du ikke kan stole på data fra annonseplattformene og hvordan du installerer en tredjeparts attribusjonsplattform for å oppnå et konkurransefortrinn

Dette er hvorfor du MÅ ha en tredjeparts attribusjonsplattform og hvordan du installerer en.

Aug 7, 2024

Curvekassa №8 - Rammeverk for å rette opp og fikse vanlige, men ikke alltid åpenbare feil i en annonsekonto.

8-minutters videoguide for å få annonsene dine på solid grunnlag innen 28 dager

Aug 2, 2024

Curvekassa №7 - Ta denne quizen for å finne ut av hvor optimalisert Google Ads kontoen din er for Black Week

Denne 14-spørsmåls quizzen (3-4 minutter) vil vurdere hvor godt optimalisert Google Ads-kontoen din er for Black Week.

Aug 5, 2024

Curvekassa №6 - Veiledning for å maksimere Black Week-salget

Få vår komplette Black Week-guide med tips om annonseutforming, oppsett, konverteringsoptimalisering og nødvendige verktøy, samt 5 konsepter fra atferdspsykologi for å maksimere salget ditt.

Jul 26, 2024

Curvekassa №5 - Dypdykk på hva en CSS leverandør er

Dypdykk på hva en CSS leverandør er og hvorfor du BRENNER 20% av budsjettet ditt på Shopping annonser om du ikke bruke en.

Jul 15, 2024

Curvekassa №4 - Hvordan gjøre Meta Ads mer profitable

I denne Loom videoen lærer du 2 fundamentale – men ikke åpenbare – faser av utvikling innen annonsering for mer lønnsomme annonser.

Jul 19, 2024

Curvekassa №3 - Disse innstillingene BRENNER penger i Google Ads kontoen din.

Budsjettbrennende innstilinger i en Google Ads konto.

Jul 15, 2024

Curvekassa №2 - De vanligste tabbene i en Meta Ads konto

Med denne ressursen kan du analysere annonsekontoen din og umiddelbart finne hver eneste TABBE.

Jul 12, 2024

Curvekassa №1 - Ideal campaign structure on Google Ads

Cheat sheet to diagnose if the campaign structure of your ads in Google Ads is optimal.

Aug 30, 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

Aug 26, 2024

Curvekassa №14 Gratis Analyse

Gratis annonseytelsesanalyse for å avdekke flaskehalser og gi løsninger for å forbedre resultatene.

Aug 23, 2024

Curvekassa №13 - ALT jeg vet om Google Ads (verdt over 100,000kr)

Få den komplette guiden om Google Ads, inkludert strategier, budsjettering, konkurrentinnsikt og optimaliseringstips.

Aug 19, 2024

Curvekassa №12 - Veiledning for effektive annonser på sosiale medier og markedsanalyse

Miro-brettet med alt du renger til profitabel markedsføring

Aug 16, 2024

Curvekassa №11 - Simpel annonsebudsjettkalkulator i Google Sheets

Få en kopi av Annonsebudsjettkalkulatoren for enkelt å planlegge og administrere annonseutgiftene dine.

Aug 12, 2024

Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.

En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess

Aug 9, 2024

Curvekassa №9 - Hvorfor du ikke kan stole på data fra annonseplattformene og hvordan du installerer en tredjeparts attribusjonsplattform for å oppnå et konkurransefortrinn

Dette er hvorfor du MÅ ha en tredjeparts attribusjonsplattform og hvordan du installerer en.

Aug 7, 2024

Curvekassa №8 - Rammeverk for å rette opp og fikse vanlige, men ikke alltid åpenbare feil i en annonsekonto.

8-minutters videoguide for å få annonsene dine på solid grunnlag innen 28 dager

Aug 2, 2024

Curvekassa №7 - Ta denne quizen for å finne ut av hvor optimalisert Google Ads kontoen din er for Black Week

Denne 14-spørsmåls quizzen (3-4 minutter) vil vurdere hvor godt optimalisert Google Ads-kontoen din er for Black Week.

Aug 5, 2024

Curvekassa №6 - Veiledning for å maksimere Black Week-salget

Få vår komplette Black Week-guide med tips om annonseutforming, oppsett, konverteringsoptimalisering og nødvendige verktøy, samt 5 konsepter fra atferdspsykologi for å maksimere salget ditt.

Jul 26, 2024

Curvekassa №5 - Dypdykk på hva en CSS leverandør er

Dypdykk på hva en CSS leverandør er og hvorfor du BRENNER 20% av budsjettet ditt på Shopping annonser om du ikke bruke en.

Jul 15, 2024

Curvekassa №4 - Hvordan gjøre Meta Ads mer profitable

I denne Loom videoen lærer du 2 fundamentale – men ikke åpenbare – faser av utvikling innen annonsering for mer lønnsomme annonser.

Jul 19, 2024

Curvekassa №3 - Disse innstillingene BRENNER penger i Google Ads kontoen din.

Budsjettbrennende innstilinger i en Google Ads konto.

Jul 15, 2024

Curvekassa №2 - De vanligste tabbene i en Meta Ads konto

Med denne ressursen kan du analysere annonsekontoen din og umiddelbart finne hver eneste TABBE.

Jul 12, 2024

Curvekassa №1 - Ideal campaign structure on Google Ads

Cheat sheet to diagnose if the campaign structure of your ads in Google Ads is optimal.

THE TEAM

Meet the people behind Curve.

Two young guys with an unhealthy obsession with marketing.

Sivert Ridderseth

Paid ads specialist/nerd

Advertising specialist with an insane dedication to optimizing ads. Sivert is a creative mind and it shines through during meetings with him. Responsible for social media strategy and advertising.

Alex Andreessen

Web and Google specialist/nerd

Originally a graphical designer who became an extremely skilled and tactical advertiser. Your go-to person if you want to turn your budget-burning Google ads into a predictable money machine.

Mark Magdayo

Kreativ strateg

Mark er en av de fremste kreative strategene du finner i det internasjonale markedet. Han jobber også med merkevarer som True Classic. Jobben hans i Curve er å analysere innhold og lage briefs som skal konvertere.

Annonseringspesialist SoMe

Aleksandar er annonsør i Curve og har hver eneste Facebook representant bak ryggen sin. Han har nettverket, kompetansen og erfaringen til å skalere kontoer til flere hundretalls tusen i månedlig budsjett, så profitabelt som mulig.

THE TEAM

Meet the people behind Curve.

Two young guys with an unhealthy obsession with marketing.

Sivert Ridderseth

Paid ads specialist/nerd

Advertising specialist with an insane dedication to optimizing ads. Sivert is a creative mind and it shines through during meetings with him. Responsible for social media strategy and advertising.

Alex Andreessen

Web and Google specialist/nerd

Originally a graphical designer who became an extremely skilled and tactical advertiser. Your go-to person if you want to turn your budget-burning Google ads into a predictable money machine.

Mark Magdayo

Kreativ strateg

Mark er en av de fremste kreative strategene du finner i det internasjonale markedet. Han jobber også med merkevarer som True Classic. Jobben hans i Curve er å analysere innhold og lage briefs som skal konvertere.

Annonseringspesialist SoMe

Aleksandar er annonsør i Curve og har hver eneste Facebook representant bak ryggen sin. Han har nettverket, kompetansen og erfaringen til å skalere kontoer til flere hundretalls tusen i månedlig budsjett, så profitabelt som mulig.

THE TEAM

Meet the people behind Curve.

Two young guys with an unhealthy obsession with marketing.

Sivert Ridderseth

Paid ads specialist/nerd

Advertising specialist with an insane dedication to optimizing ads. Sivert is a creative mind and it shines through during meetings with him. Responsible for social media strategy and advertising.

Alex Andreessen

Web and Google specialist/nerd

Originally a graphical designer who became an extremely skilled and tactical advertiser. Your go-to person if you want to turn your budget-burning Google ads into a predictable money machine.

Mark Magdayo

Kreativ strateg

Mark er en av de fremste kreative strategene du finner i det internasjonale markedet. Han jobber også med merkevarer som True Classic. Jobben hans i Curve er å analysere innhold og lage briefs som skal konvertere.

Annonseringspesialist SoMe

Aleksandar er annonsør i Curve og har hver eneste Facebook representant bak ryggen sin. Han har nettverket, kompetansen og erfaringen til å skalere kontoer til flere hundretalls tusen i månedlig budsjett, så profitabelt som mulig.

Marketing on social media. No curve, no pay.

©2024 Curve.no AS - All rights reserved.

Marketing on social media. No curve, no pay.

©2024 Curve.no AS - All rights reserved.

Marketing on social media. No curve, no pay.

©2024 Curve.no AS - All rights reserved.