Go back
Bosant: UGC og annonsering
Les om hvordan vi bistår Bosant med Snapchat, Instagram, Facebook og Tiktok.
Meta, Snapchat og Tiktok
August 14, 2024
Annonsering
Denne casen er for deg dersom:
Du driver markedsføringen i et selskap som bruker over 500 000kr månedlig
Du har et mål om å tjene mer fra annonseringen du kjører og skalere profitabelt
Du har et markedsteam internt
Utfordring
Bosant sente oss en melding i mai 2024, og ønsket hjelp med annonseringen. Det var tydelig at selskapet hadde store ambisjoner og var i en vekstfase. Gründeren av selskapet ønsket å jobbe mer overordnet og strategisk istedenfor i annonsekontoen.
Samtidig ble det avdekket i analysen vi gjorde før samarbeidet, at fokuset i dag lå på helt feil plass. Annonsene omtalte hvor enkelt lakenet til Bosant var å ta på, at det ikke nuppet, og at det ikke krøllet seg. Dette appellerer til en veldig liten og veldig kjøpsklar del av målgruppen til Bosant. For å virkelig skalere, ønsker du istedenfor å legge størst fokus på TOF, den øvre del av målgruppen din.
Vi hadde erfaring med flere brands som fokuserer på komfort, mykhet, som også er laget av unike materialer, eksempelvis Pima Bomull men også Bambus.
Hvordan vi gikk fram
Grundig analyse av marked, konkurranse og produkt
Vi startet med å gjennomføre grundige analyser. Dette er det største og viktigste tiltaket før annonseringen starter.
Du ønsker å finne ut hva som motiverer målgruppen til å kjøpe, hva de interesserer seg av, hva de ikke liker, og hva de allerede vet om produktet, kun for å nevne noen få.
Produksjon av 20 UGC videoer
Mer enn et tradisjonelt byrå
Curve jobber med selskapene vi jobber med. Det høres kanske enkelt ut, men mange byråer gjør ikke det. Vi er en vekstpartner sammen med partnerne våre. Vi får betalt en andel av det vi skaper av resultater, noe som er et godt insentiv for oss å drive din vekst framover.
Interested in similar results?
Book a discovery meeting to get to know each other a little better and identify your desires and needs.