UTFORDRINGEN
Påskekampanje
Vi fikk umiddelbart høy tillit fra kunden og en klar, enkel beskjed. Gjør research, finn ut hva som funker og lag annonser etter det. Frihet i briefing og redigering er gull.
løsningen
Slik løste vi casen
Disse 3 stegene fulgte vi for å løse denne casen.
Steg #1
Kreativ strategi
Dyp analyse er nødvendig for å kunne lage konverterende briefs.
Vi har egne metoder for å finne fram til hva forbrukere egentlig bryr seg om, og får dem til å kjøpe:
Gigabrain: AI verktøy for analyse av reddit-diskusjoner i markedet
Reviews: Vi analyserer reviews og finner ut hvilke ord kunder bruker, og hva de vektlegger
Claude.ai: Brukes til idemyldring og brief-utvikling
hør det fra kunden
"Så på et par av dem nå, og det så veldig bra ut! 🤩"
– Kristoffer Wright, medgründer Sillysanta
Vi har blitt omtalt i:

Skal vi ta en prat om vekst og markedsføring?
Book et kartleggingsmøte slik at vi kan bli litt bedre kjent og kartlegge din spesifikke situasjon.