interne metoder og taktikker

Curvekassa

Curvekassa

Vår database av interne metoder og taktikker som aktivt brukes i annonsering.

30. aug. 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

Curvekassa №15

fredag 30. august 2024

Alex Andreessen

30. aug. 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

26. aug. 2024

Curvekassa №14 Gratis Analyse

Gratis annonseytelsesanalyse for å avdekke flaskehalser og gi løsninger for å forbedre resultatene.

23. aug. 2024

Curvekassa №13 - ALT jeg vet om Google Ads (verdt over 100,000kr)

Få den komplette guiden om Google Ads, inkludert strategier, budsjettering, konkurrentinnsikt og optimaliseringstips.

19. aug. 2024

Curvekassa №12 - Veiledning for effektive annonser på sosiale medier og markedsanalyse

Miro-brettet med alt du renger til profitabel markedsføring

16. aug. 2024

Curvekassa №11 - Simpel annonsebudsjettkalkulator i Google Sheets

Få en kopi av Annonsebudsjettkalkulatoren for enkelt å planlegge og administrere annonseutgiftene dine.

12. aug. 2024

Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.

En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess

9. aug. 2024

Curvekassa №9 - Hvorfor du ikke kan stole på data fra annonseplattformene og hvordan du installerer en tredjeparts attribusjonsplattform for å oppnå et konkurransefortrinn

Dette er hvorfor du MÅ ha en tredjeparts attribusjonsplattform og hvordan du installerer en.

7. aug. 2024

Curvekassa №8 - Rammeverk for å rette opp og fikse vanlige, men ikke alltid åpenbare feil i en annonsekonto.

8-minutters videoguide for å få annonsene dine på solid grunnlag innen 28 dager

2. aug. 2024

Curvekassa №7 - Ta denne quizen for å finne ut av hvor optimalisert Google Ads kontoen din er for Black Week

Denne 14-spørsmåls quizzen (3-4 minutter) vil vurdere hvor godt optimalisert Google Ads-kontoen din er for Black Week.

5. aug. 2024

Curvekassa №6 - Veiledning for å maksimere Black Week-salget

Få vår komplette Black Week-guide med tips om annonseutforming, oppsett, konverteringsoptimalisering og nødvendige verktøy, samt 5 konsepter fra atferdspsykologi for å maksimere salget ditt.

26. jul. 2024

Curvekassa №5 - Dypdykk på hva en CSS leverandør er

Dypdykk på hva en CSS leverandør er og hvorfor du BRENNER 20% av budsjettet ditt på Shopping annonser om du ikke bruke en.

15. jul. 2024

Curvekassa №4 - Hvordan gjøre Meta Ads mer profitable

I denne Loom videoen lærer du 2 fundamentale – men ikke åpenbare – faser av utvikling innen annonsering for mer lønnsomme annonser.

19. jul. 2024

Curvekassa №3 - Disse innstillingene BRENNER penger i Google Ads kontoen din.

Budsjettbrennende innstilinger i en Google Ads konto.

15. jul. 2024

Curvekassa №2 - De vanligste tabbene i en Meta Ads konto

Med denne ressursen kan du analysere annonsekontoen din og umiddelbart finne hver eneste TABBE.

12. jul. 2024

Curvekassa №1 - Ideell kampanjestruktur på Google Ads

Cheat sheet for å diagnosere om kampanjestrukturen til annonsene dine i Google Ads er optimal.

30. aug. 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

26. aug. 2024

Curvekassa №14 Gratis Analyse

Gratis annonseytelsesanalyse for å avdekke flaskehalser og gi løsninger for å forbedre resultatene.

23. aug. 2024

Curvekassa №13 - ALT jeg vet om Google Ads (verdt over 100,000kr)

Få den komplette guiden om Google Ads, inkludert strategier, budsjettering, konkurrentinnsikt og optimaliseringstips.

19. aug. 2024

Curvekassa №12 - Veiledning for effektive annonser på sosiale medier og markedsanalyse

Miro-brettet med alt du renger til profitabel markedsføring

16. aug. 2024

Curvekassa №11 - Simpel annonsebudsjettkalkulator i Google Sheets

Få en kopi av Annonsebudsjettkalkulatoren for enkelt å planlegge og administrere annonseutgiftene dine.

12. aug. 2024

Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.

En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess

9. aug. 2024

Curvekassa №9 - Hvorfor du ikke kan stole på data fra annonseplattformene og hvordan du installerer en tredjeparts attribusjonsplattform for å oppnå et konkurransefortrinn

Dette er hvorfor du MÅ ha en tredjeparts attribusjonsplattform og hvordan du installerer en.

7. aug. 2024

Curvekassa №8 - Rammeverk for å rette opp og fikse vanlige, men ikke alltid åpenbare feil i en annonsekonto.

8-minutters videoguide for å få annonsene dine på solid grunnlag innen 28 dager

2. aug. 2024

Curvekassa №7 - Ta denne quizen for å finne ut av hvor optimalisert Google Ads kontoen din er for Black Week

Denne 14-spørsmåls quizzen (3-4 minutter) vil vurdere hvor godt optimalisert Google Ads-kontoen din er for Black Week.

5. aug. 2024

Curvekassa №6 - Veiledning for å maksimere Black Week-salget

Få vår komplette Black Week-guide med tips om annonseutforming, oppsett, konverteringsoptimalisering og nødvendige verktøy, samt 5 konsepter fra atferdspsykologi for å maksimere salget ditt.

26. jul. 2024

Curvekassa №5 - Dypdykk på hva en CSS leverandør er

Dypdykk på hva en CSS leverandør er og hvorfor du BRENNER 20% av budsjettet ditt på Shopping annonser om du ikke bruke en.

15. jul. 2024

Curvekassa №4 - Hvordan gjøre Meta Ads mer profitable

I denne Loom videoen lærer du 2 fundamentale – men ikke åpenbare – faser av utvikling innen annonsering for mer lønnsomme annonser.

19. jul. 2024

Curvekassa №3 - Disse innstillingene BRENNER penger i Google Ads kontoen din.

Budsjettbrennende innstilinger i en Google Ads konto.

15. jul. 2024

Curvekassa №2 - De vanligste tabbene i en Meta Ads konto

Med denne ressursen kan du analysere annonsekontoen din og umiddelbart finne hver eneste TABBE.

12. jul. 2024

Curvekassa №1 - Ideell kampanjestruktur på Google Ads

Cheat sheet for å diagnosere om kampanjestrukturen til annonsene dine i Google Ads er optimal.

30. aug. 2024

Curvekassa №15: Enkel sjekkliste for å finne ut av om du bruker Google Ads budsjettet ditt optimalt 📄

Få tilgang til vår enkle sjekkliste for å sikre at du maksimerer Google Ads-budsjettet ditt og ikke går glipp av potensielle avkastninger.

26. aug. 2024

Curvekassa №14 Gratis Analyse

Gratis annonseytelsesanalyse for å avdekke flaskehalser og gi løsninger for å forbedre resultatene.

23. aug. 2024

Curvekassa №13 - ALT jeg vet om Google Ads (verdt over 100,000kr)

Få den komplette guiden om Google Ads, inkludert strategier, budsjettering, konkurrentinnsikt og optimaliseringstips.

19. aug. 2024

Curvekassa №12 - Veiledning for effektive annonser på sosiale medier og markedsanalyse

Miro-brettet med alt du renger til profitabel markedsføring

16. aug. 2024

Curvekassa №11 - Simpel annonsebudsjettkalkulator i Google Sheets

Få en kopi av Annonsebudsjettkalkulatoren for enkelt å planlegge og administrere annonseutgiftene dine.

12. aug. 2024

Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.

En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess

9. aug. 2024

Curvekassa №9 - Hvorfor du ikke kan stole på data fra annonseplattformene og hvordan du installerer en tredjeparts attribusjonsplattform for å oppnå et konkurransefortrinn

Dette er hvorfor du MÅ ha en tredjeparts attribusjonsplattform og hvordan du installerer en.

7. aug. 2024

Curvekassa №8 - Rammeverk for å rette opp og fikse vanlige, men ikke alltid åpenbare feil i en annonsekonto.

8-minutters videoguide for å få annonsene dine på solid grunnlag innen 28 dager

2. aug. 2024

Curvekassa №7 - Ta denne quizen for å finne ut av hvor optimalisert Google Ads kontoen din er for Black Week

Denne 14-spørsmåls quizzen (3-4 minutter) vil vurdere hvor godt optimalisert Google Ads-kontoen din er for Black Week.

5. aug. 2024

Curvekassa №6 - Veiledning for å maksimere Black Week-salget

Få vår komplette Black Week-guide med tips om annonseutforming, oppsett, konverteringsoptimalisering og nødvendige verktøy, samt 5 konsepter fra atferdspsykologi for å maksimere salget ditt.

26. jul. 2024

Curvekassa №5 - Dypdykk på hva en CSS leverandør er

Dypdykk på hva en CSS leverandør er og hvorfor du BRENNER 20% av budsjettet ditt på Shopping annonser om du ikke bruke en.

15. jul. 2024

Curvekassa №4 - Hvordan gjøre Meta Ads mer profitable

I denne Loom videoen lærer du 2 fundamentale – men ikke åpenbare – faser av utvikling innen annonsering for mer lønnsomme annonser.

19. jul. 2024

Curvekassa №3 - Disse innstillingene BRENNER penger i Google Ads kontoen din.

Budsjettbrennende innstilinger i en Google Ads konto.

15. jul. 2024

Curvekassa №2 - De vanligste tabbene i en Meta Ads konto

Med denne ressursen kan du analysere annonsekontoen din og umiddelbart finne hver eneste TABBE.

12. jul. 2024

Curvekassa №1 - Ideell kampanjestruktur på Google Ads

Cheat sheet for å diagnosere om kampanjestrukturen til annonsene dine i Google Ads er optimal.

TEAMET

Møt folka i Curve.

Startet av to unge karer med en usunn besettelse av markedsføring.

Sivert Ridderseth

Ansvarlig for annonsering på SoMe / Gründer

Annonsespesialist med et vanvittig engasjement for optimalisering av annonser. Sivert er et kreativt hode og det skinner gjennom under møter med han. Ansvarlig for SoMe strategi og annonsering.

Alex Andreessen

Ansvarlig for Google ads / Gründer

Designer i grunn, men en enormt dyktig og taktisk annonsør. En sterkt målrettet person som kan forvandle budsjettbrennende Google-annonser til en forutsigbar pengemaskin.

Mark Magdayo

Kreativ strateg

Mark er en av de fremste kreative strategene du finner i det internasjonale markedet. Han jobber også med merkevarer som True Classic. Jobben hans i Curve er å analysere innhold og lage briefs som skal konvertere.

Annonseringspesialist SoMe

Aleksandar er annonsør i Curve og har hver eneste Facebook representant bak ryggen sin. Han har nettverket, kompetansen og erfaringen til å skalere kontoer til flere hundretalls tusen i månedlig budsjett, så profitabelt som mulig.

TEAMET

Møt folka i Curve.

Startet av to unge karer med en usunn besettelse av markedsføring.

Sivert Ridderseth

Ansvarlig for annonsering på SoMe / Gründer

Annonsespesialist med et vanvittig engasjement for optimalisering av annonser. Sivert er et kreativt hode og det skinner gjennom under møter med han. Ansvarlig for SoMe strategi og annonsering.

Alex Andreessen

Ansvarlig for Google ads / Gründer

Designer i grunn, men en enormt dyktig og taktisk annonsør. En sterkt målrettet person som kan forvandle budsjettbrennende Google-annonser til en forutsigbar pengemaskin.

Mark Magdayo

Kreativ strateg

Mark er en av de fremste kreative strategene du finner i det internasjonale markedet. Han jobber også med merkevarer som True Classic. Jobben hans i Curve er å analysere innhold og lage briefs som skal konvertere.

Annonseringspesialist SoMe

Aleksandar er annonsør i Curve og har hver eneste Facebook representant bak ryggen sin. Han har nettverket, kompetansen og erfaringen til å skalere kontoer til flere hundretalls tusen i månedlig budsjett, så profitabelt som mulig.

TEAMET

Møt folka i Curve.

Startet av to unge karer med en usunn besettelse av markedsføring.

Sivert Ridderseth

Ansvarlig for annonsering på SoMe / Gründer

Annonsespesialist med et vanvittig engasjement for optimalisering av annonser. Sivert er et kreativt hode og det skinner gjennom under møter med han. Ansvarlig for SoMe strategi og annonsering.

Alex Andreessen

Ansvarlig for Google ads / Gründer

Designer i grunn, men en enormt dyktig og taktisk annonsør. En sterkt målrettet person som kan forvandle budsjettbrennende Google-annonser til en forutsigbar pengemaskin.

Mark Magdayo

Kreativ strateg

Mark er en av de fremste kreative strategene du finner i det internasjonale markedet. Han jobber også med merkevarer som True Classic. Jobben hans i Curve er å analysere innhold og lage briefs som skal konvertere.

Annonseringspesialist SoMe

Aleksandar er annonsør i Curve og har hver eneste Facebook representant bak ryggen sin. Han har nettverket, kompetansen og erfaringen til å skalere kontoer til flere hundretalls tusen i månedlig budsjett, så profitabelt som mulig.

Markedsføring på sosiale medier. No curve, no pay.

©2024 Curve.no AS – Alle rettigheter reservert.

Markedsføring på sosiale medier. No curve, no pay.

©2024 Curve.no AS – Alle rettigheter reservert.

Markedsføring på sosiale medier. No curve, no pay.

©2024 Curve.no AS – Alle rettigheter reservert.