Gå tilbake
Curvekassa №10 - Petter Stordalen, Richard Branson og nesten alle de største aktørene har én ting til felles i markedsføringen sin.
En gjennomgang av hvordan toppentreprenører skaper massiv oppmerksomhet og forretningssuksess
Curvekassa №10
12. aug. 2024
Sivert Ridderseth
Review
Petter Stordalen, Richard Branson, og nesten hver eneste av de største gutta har én ting til felles i markedsføringen sin
De har en strategi som koster de tilnærmet kr 0, men gir større avkastning enn noe annet
Hva de gjør:
Ubrukelige og absurde ting
Ting som du ikke skulle tro har noen markedsverdi
🏨 Petter Stordalen flyr av vannscootere rett inn i en trapp
🎈 Richard Branson fløy luftballonger over havet og døde nesten
🛝 Steven Bartlett hadde en stor, blå sklie på kontoret til byrået hans
Disse tingene, som høres helt absurd ut, forteller en enorm historie om selskapene og hvem de er.
Det er sånne ting som ikke har en umiddelbar avkastning, men som har en enorm påvirkning på folks oppfatning av brandet ditt.
At Steven har en sklie forteller at byrået er ungt, innovativt, annerledes.
"Inefficiency and illogicality when you're building a brand does a tremendous amount of work to tell the whole brand story."
Alt er kondensert i en PDF-fil som vi gjerne deler med deg.
Dette kan du bruke til å skille deg drastiskt ut fra mengden, og bli det prefererte valget til kundene dine
Det er veldig anvendbart.
Du kan skumme gjennom på 60 sekunder og høyst sannsynlig få ideer som kan ha banebrytende effekt i selskapet ditt
Klikk her for å se dokumentet.